چطوری میشه

رویدادها را با تقویم رویدادهای مدرن بهتر مدیریت کنید

رویدادها را با تقویم رویدادهای مدرن بهتر مدیریت کنید

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: اجرای یک وب‌سایت رویدادها یک شاهکار چالش‌برانگیز است، موافق خواهید بود. شما باید رویدادها را ایجاد کنید، همان را در وب سایت خود منتشر کنید، و شرکت کنندگان را بدون به هم ریختن کارها ثبت نام کنید. هنگام کار با متغیرهایی مانند زمان‌ها، قیمت‌ها و مکان‌های مختلف برای رویدادهای مختلف، کار 10 برابر سخت‌تر می‌شود.

معلوم است؛ شما به راحتی می توانید با استفاده از افزونه Modern Events Calendar یک سیستم مدیریت رویدادها در سایت خود ایجاد کنید. و در بررسی/نحوه پست امروز، دقیقاً به شما نشان می‌دهیم که چرا تقویم رویدادهای مدرن یکی از بهترین افزونه‌های رویداد وردپرس برای زیبایی وب است.

برای کشف ویژگی‌ها و گزینه‌هایی که تقویم رویدادهای مدرن را می‌سازند، به ادامه مطلب مراجعه کنید. پلاگین متمایز از جمعیت است. فراموش نکنید که ویدیوهای جالبی را که در انتهای مقاله اضافه کرده‌ایم، بررسی کنید. غیر از این، لطفا نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید. در غیر این صورت، بیایید دست به کار شویم.

تقویم رویدادهای مدرن چیست؟

modern events calendar plugin review

Modern Events Calendar یک افزونه درخشان است که به شما در ایجاد، انتشار و مدیریت رویدادها در وب سایت وردپرسی خود کمک می کند. این زاییده فکر تیم وب‌نوس، یک تم وردپرس و توسعه‌دهنده پلاگین است. این افزونه با تمام ویژگی‌هایی که برای مدیریت رویدادهای سایت وردپرس خود مانند یک حرفه‌ای به آن نیاز دارید، پر شده است.

و همانطور که از نام آن پیداست، تقویم رویدادهای مدرن جدیدترین روش‌های طراحی و روشی عملی برای مدیریت رویدادها بدون عرق کردن به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب، این افزونه آماده برای موبایل، کاملا پاسخگو، آماده ترجمه است و به خوبی با ابزارهای مورد علاقه شما، مانند WooCommerce و سایر موارد، بازی می کند.

به‌علاوه این افزونه فوق‌العاده کاربرپسند و به خوبی طراحی شده است تا در زمان شما صرفه‌جویی کند. به جای اتلاف وقت برای پیکربندی تنظیمات، می‌توانید کل کار را با چند کلیک تنظیم کنید و به زمین بزنید. ایجاد و مدیریت رویدادها با MEC به سادگی A، B، C است، نیازی نیست کسی دست شما را بگیرد.

اگر به دنبال یک افزونه مدیریت رویدادهای فوق العاده برای وب سایت وردپرس خود هستید، تقویم رویدادهای مدرن معامله واقعی است. و به لطف پشتیبانی عالی به موقع مشتری، این افزونه به شما کمک می کند تا در زمان، هزینه و تجربه کاربری عالی در وب سایت خود صرفه جویی کنید.

اکنون که می دانید با چه چیزی کار می کنیم، با نسخه رایگان تقویم رویدادهای مدرن شروع می کنیم. بعداً در بررسی، نسخه PRO را پوشش می‌دهیم. /a> و افزونه‌ها که عملکردهای بیشتری را بدون شکستن بانک بدون اتلاف ثانیه، بیایید ببینیم این افزونه از نظر ویژگی‌ها چه چیزی را ارائه می‌کند.

ویژگی های تقویم رویدادهای مدرن

modern events calendar features

افزونه «تقویم رویدادهای مدرن» در بخش ویژگی‌ها بسیار خوب است. حتی نسخه رایگان با مجموعه ای چشمگیر از ویژگی هایی که فراتر از آن چیزی است که بسیاری از افزونه های رقیب ارائه می دهند، لبخند به لب شما می آورد. با نسخه رایگان زمان بسیار خوبی خواهید داشت، اما در صورت انتخاب ارتقا، فقط می توانید انتظار ویژگی های قدرتمندتری داشته باشید.

تعداد ویژگی‌های این مورد بسیار طولانی است، اما من تمام تلاش خود را می‌کنم تا آنچه را که می‌توانید از یک افزونه رویدادهای وردپرس انتظار داشته باشید خلاصه کنم. علاوه بر این، به هر حال، احتمالاً هرگز به همه ویژگی‌ها نیاز نخواهید داشت، اما اگر نیاز داشته باشید، تقویم رویدادهای مدرن ناامید نمی‌شود.

تقویم رویدادهای مدرن با ویژگی‌های بسیار متنوعی که در زیر طبقه‌بندی کرده‌ایم ارائه می‌شود.

ویژگی های رویدادها

modern events calendar even features

این افزونه دارای مجموعه خوبی از ویژگی‌ها و گزینه‌ها است که به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از رویدادها را به راحتی ایجاد کنید. برای شروع، می‌توانید رویدادهای یک روزه، رویدادهای تمام روز، و رویدادهایی که بیش از یک روز برگزار می‌شوند ایجاد کنید.

علاوه بر آن، می توانید رویدادهای خود را به طور گسترده سفارشی کنید. برای مثال، می‌توانید رویدادها را به Google Calendar، iCal یا Outlook اضافه کنید تا رویدادها را با ابزار مورد علاقه خود مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی تصاویر، سازمان‌دهندگان، بلندگوها، برچسب‌ها، دسته‌ها، فرم‌های رزرو سفارشی، برنامه‌های ساعتی، تغییرات بلیط و نقشه‌های مکان را به رویدادهای خود اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید رویدادها را طوری تنظیم کنید که در روزهای سفارشی تکرار شوند، به عنوان مثال. هر دوشنبه اول هر ماه و غیره. این همش نیست؛ می توانید رویدادهایی را ایجاد کنید که روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه اتفاق می افتد. همچنین، می‌توانید رویدادهای بی‌پایان ایجاد کنید، رویدادهای ویژه را نمایش دهید، شمارش معکوس رویداد را تنظیم کنید، زمان رویداد را پنهان کنید، برچسب‌های رویداد پویا اضافه کنید، و کارهای دیگر انجام دهید.

هیچکدام را ناراحت نکنید. وقتی افزونه را در ادامه مقاله آزمایش می کنیم، بیشتر این ویژگی ها را در عمل مشاهده می کنید. در حال حاضر، اجازه دهید ویژگی های بیشتری را پوشش دهیم.

ویژگی های نمایش

modern events calendar display features

از نظر نمایش رویدادها در وب‌سایت شما، افزونه «تقویم رویدادهای مدرن» طرح‌بندی‌های جذابی ندارد که مانع تجربه کاربر نشود. رویدادهای شما واضح و تمیز به نظر می رسند و قابل مشاهده و رزرو هستند. این واقعاً خبر خوبی است زیرا بسیاری از افزونه‌های رویداد دیگر برای دستیابی به ظاهری مناسب نیاز به سفارشی‌سازی زیادی دارند.

اما تقویم رویدادهای مدرن هیچ کدام از اینها را نخواهد داشت. برای کمک به نمایش رویدادهای خود در بهترین نور ممکن، این افزونه دارای پوسته های چند رنگ، امکان انتخاب رنگ های سفارشی، نمادهای فونت عالی، 5 سبک نمایش لیست، 7 سبک نمای شبکه ای، نمای کامل تقویم، نمای دستور کار، نمای سنگ تراشی، رویدادها در Google Maps، جستجوی رویدادهای قدرتمند و غیره.

بنابراین، چه بخواهید رویدادهای خود را به‌صورت شبکه‌ای، فهرست، چرخ فلک یا مدال نمایش دهید، افزونه تقویم رویدادهای مدرن به شما کمک می‌کند. با پشتیبانی کامل از RTL، فیلترها و موارد دیگر، رویدادهای شما در دستگاه‌های مختلف ظاهر خوبی خواهند داشت. به‌علاوه، به لطف همه گزینه‌های سفارشی‌سازی که دریافت می‌کنید، می‌توانید رویدادهای خود را در عرض چند دقیقه با نام تجاری خود هماهنگ کنید.

ویژگی های رزرو

modern events calendar bookings features

ایجاد، نمایش و مدیریت رویدادها در وب سایت وردپرس شما و همه چیز خوب است، اما رزرو شرکت کنندگان در رویداد اضافی است. چرا یک مشتری جزئیات رویداد را در وب سایت شما مشاهده می کند و زمانی که به رویداد می رسد منتظر پرداخت است؟

فکر نمی‌کنید بهتر است مدت‌ها قبل از اینکه شرکت‌کنندگان وب‌سایت شما را ترک کنند، هزینه رویداد را دریافت کنید؟ به این ترتیب، شرکت کننده فقط باید بلیط خود را در رویداد ارائه دهد. در زمان صرفه‌جویی می‌کنید، پول بیشتری به دست می‌آورید و افراد بالقوه‌ای را جذب می‌کنید که ممکن بود رویداد شما را از دست داده باشند.

تقویم رویدادهای مدرن مجموعه ای درخشان از ویژگی های رزرو را به شما ارائه می دهد، اما فقط در نسخه حرفه ای. شما پنج درگاه پرداخت، انواع مختلف بلیط، کوپن، فیلدهای سفارشی، مالیات، اعلان‌ها، گزینه‌های ارز، و فهرست ادامه دارد.

از نظر رزرو رویدادها، تقویم رویدادهای مدرن همه ویژگی‌هایی را که برای خودکار کردن رزرو در وب‌سایت خود به آن نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی های ادغام

modern events calendar integrations

تقویم رویدادهای مدرن کاملاً سازگار است. این که آیا از افزونه یا برنامه رویداد وردپرس دیگری استفاده می کنید، تقویم رویدادهای مدرن تبعیض قائل نمی شود. می‌توانید این افزونه را با انواع افزونه‌های تقویم رویدادها به طور یکپارچه ادغام کنید.

این بدان معناست که شما به راحتی می توانید رویدادها را از سایر افزونه ها و سرویس های رویداد وردپرس وارد کنید. به غیر از آن، می توانید رویدادهای خود را با سهولت مطلق به سیستم عامل های شخص ثالث صادر کنید. علاوه بر این، تقویم رویدادهای مدرن با WooCommerce و انواع صفحه سازهای خارج از جعبه کار می کند.

این افزونه بسیار انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد یک سیستم مدیریت رویداد و رزرو کاملاً خودکار را در سایت خود اجرا کنید. از ایجاد تا نمایش و رزرو رویدادها، تقویم رویدادهای مدرن گردش کار شما را ساده می‌کند تا بتوانید روی رشد کسب‌وکارتان تمرکز کنید.

تقویم رویدادهای مدرن با افزونه‌های SEO، چند سایت وردپرس، EventOn، تقویم رویدادها، تقویم، افزونه‌های حافظه پنهان، تقویم Google، و افزونه WP زمان‌بندی رویدادها و سایر موارد سازگار است.

ویژگی های دوستدار توسعه دهنده

تقویم رویدادهای مدرن به لطف مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب برای توسعه‌دهندگان، ابزاری عالی برای کاربران قدرتمند وردپرس است. برای شروع، می‌توانید صفحات، بایگانی‌ها و پوسته‌های رنگی را در موضوع خود لغو کنید. علاوه بر این، می‌توانید توابع سفارشی وردپرس را فعال کنید، گزینه‌های افزونه را فیلتر کنید، کدهای کوتاه را سفارشی کنید، و کارهای بیشتری را با استفاده از هوک انجام دهید.

چگونه تقویم رویدادهای مدرن را نصب کنیم

تا اینجا خیلی خوب، ما آب‌ها را آزمایش کرده‌ایم، اگر فقط با انگشتان پاهایمان. وقت آن است که دست به کار شوید. ما نمی‌توانیم با چسبیدن به لبه‌ها چیزی بیاموزیم، بنابراین بیایید وارد آن شویم و تجربه عملی با این جانور را به دست آوریم. نسخه رایگان در مخزن رسمی افزونه وردپرس موجود است، بنابراین می دانید که این کار آسان خواهد بود.

به افزونه ها > افزودن جدید، مانند شکل زیر بروید.

d8b1d988db8cd8afd8a7d8afd987d8a7 d8b1d8a7 d8a8d8a7 d8aad982d988db8cd985 d8b1d988db8cd8afd8a7d8afd987d8a7db8c d985d8afd8b1d986 d8a8d987 6699a77f5078b

بعد، «تقویم رویدادهای مدرن» را در کادر جستجو وارد کنید و سپس دکمه اکنون نصب کنید را فشار دهید.

installing modern events calendar

پس از آن، دکمه فعال کردن را فشار دهید تا نصب نهایی شود.

activating the modern events calendar plugin

با انجام این کار به صفحه خوش آمدگویی تقویم رویدادهای مدرن که در صفحه نمایش نشان داده شده در زیر می بینید، هدایت می شوید.

modern calendar welcome page

از تصویر بالا، به  M.E جدید توجه کنید. مورد تقویمدر منوی مدیریت وردپرس. در این مرحله، می توانید شروع به ایجاد رویدادها کنید.

ایجاد رویدادها

ایجاد یک رویداد جدید با استفاده از تقویم رویدادهای مدرن آسان است. به M.E. بروید. تقویم و روی افزودن رویداد، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

adding a new event modern events calendar

انجام این کار شما را به یک ویرایشگر آشنا می‌رساند، همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم.

add new event editor

عنوان، توضیحات رویداد خود را اضافه کنید و به پایین پیمایش کنید تا جزئیات رویداد را همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم اضافه کنید.

modern events calendar editor

در صفحه بالا، می‌توانید تمام جزئیات رویداد خود را اضافه کنید. می توانید مکان، مکان، سازمان دهندگان، هزینه، برنامه ساعتی، تکرار رویداد، تصویر ویژه و غیره را اضافه کنید. ایجاد رویدادها با افزونه Modern Events Calendar بدون دردسر است.

وقتی تمام جزئیات مورد نیاز را اضافه کردید، دکمه  انتشار را فشار دهید تا رویداد در وب‌سایت خود پست شود. در اینجا رویداد نمونه ما در وب سایت آزمایشی ما به نظر می رسد.

sample modern events calendar event

اگر از من بپرسید عالی به نظر می رسد 🙂

با این حال، کاربران هنوز نمی‌توانند رویدادها را رزرو کنند، زیرا ما ماژول رزرو را فعال نکرده‌ایم، که – اگر به خاطر دارید – فقط در تقویم رویدادهای مدرن PRO.

برای فعال کردن ماژول رزرو در نسخه حرفه ای، به M.E بروید. تقویم > تنظیمات > رزرو، کادر انتخاب فعال کردن ماژول رزرو را علامت بزنید و روی دکمه ذخیره تغییرات مطابق شکل زیر کلیک کنید.

activate booking features

با انجام این کار، درگاه‌های پرداخت به تنظیمات رزرو MEC و یک مورد رزروها به منوی مدیریت وردپرس شما اضافه می‌شود.

اکنون که می‌توانید رویدادی ایجاد کنید و آن را در وب‌سایت خود نمایش دهید، به ما اجازه دهید تقویم رویدادهای مدرن و افزونه‌های آن را پوشش دهیم.

افزونه های پرمیوم تقویم رویدادهای مدرن

modern events calendar pricing

اگر به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌توانید برای تقویم رویدادهای مدرن حرفه‌ای Webnus سه بسته ارائه می دهد: 1 مجوز با 75 دلار، پنج مجوز با 255 دلار، و 10 مجوز با قیمت 455 دلار.

طرحی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است، افزونه را خریداری و دانلود کنید. سپس وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید و به افزونه ها > افزودن جدید بروید.

adding new plugin to wordpress

در صفحه افزودن افزونه‌ها، روی آپلود آپلود کلیک کنید، فایل zip. تقویم رویدادهای مدرن را انتخاب کنید و به اکنون نصب کنید بروید.

d8b1d988db8cd8afd8a7d8afd987d8a7 d8b1d8a7 d8a8d8a7 d8aad982d988db8cd985 d8b1d988db8cd8afd8a7d8afd987d8a7db8c d985d8afd8b1d986 d8a8d987 6699a793ad061

بعد، افزونه را فعال کنید.

activating modern events calendar premium

پس از آن، روی M.E کلیک کنید. تقویم، به پایین پیمایش کنید، رمز خرید خود را وارد کنید و روی دکمه  ارسال مانند تصویر زیر کلیک کنید.

activating modern events calendar purchase token

اکنون که نسخه پریمیوم تقویم رویدادهای مدرن شما آماده است، اجازه دهید چند افزونه برتر را بررسی کنیم. برای مشاهده و نصب افزونه ها، به M.E. Calendar > Addons همانطور که در زیر نشان داده شده است.

modern events calendar addons

در روش دیگر، می‌توانید افزونه‌ها را از حساب MEC خود دانلود کرده و مانند یک افزونه معمولی، آن‌ها را در سایت خود نصب کنید. برای آموزش، ما همه افزونه ها را نصب کردیم، زیرا سرگرمی در عقب نگه داشتن کجاست؟ 🙂

بیایید افزونه‌های برتر تقویم رویدادهای مدرن را مرور کنیم.

افزونه WooCommerce

افزونه تقویم رویدادهای مدرن WooCommerce به شما امکان می دهد بلیط های رویداد را از طریق WooCommerce بفروشید. علاوه بر خرید بلیط، کاربران شما می توانند سایر محصولات WooCommerce را نیز خریداری کنند. برای استفاده از افزونه WooCommerce Integration، به تقویم رویدادهای مدرن Pro و WooCommerce.

در ویدیوی زیر با نحوه فروش بلیط رویداد از طریق افزونه WooCommerce آشنا شوید:

همه کار انجام شد 🙂 اکنون می دانید که چگونه بلیط های رویداد را در وب سایت خود از طریق افزونه WooCommerce بفروشید. اکنون آماده نصب افزونه جدید تقویم رویدادهای مدرن هستید: Elementor Form Builder.

افزونه Elementor Form Builder

افزونه Elementor Form Builder به شما کمک می کند تا فرم های منحصر به فردی برای بلیط های خود در صفحه ساز Elementor ایجاد کنید. این افزونه دارای گزینه های زیادی برای ایجاد و استایل فرم های خود به هر شکلی است که می خواهید.

برای استفاده از افزونه، به Modern Events Calendar Pro و صفحه ساز Elementor نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر ویدیوی کوتاه زیر را تماشا کنید.

بعد، افزونه سازنده واحد Elementor را داریم.

Elementor Single Builder Addon

افزونه سازنده Single Elementor ارائه می‌دهد دقیقاً همان چیزی است که برای ایجاد الگوهای سفارشی برای رویدادهای خود در Elementor نیاز دارید. این افزونه گزینه‌های زیادی را برای ایجاد صفحات رویداد شیک به شما ارائه می‌دهد که سفارشی کردن آن‌ها در Elementor بسیار آسان است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب افزونه در وب سایت وردپرس خود، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

Elementor Single Builder Addon در راه نیست، اجازه دهید به مورد بعدی برویم.

Elementor Shortcode Builder Addon

افزونه Elementor Shortcode Builder اجازه می‌دهد می توانید کدهای کوتاه MEC نامحدود را در Elementor ایجاد و سفارشی کنید. کدهای کوتاه به شما امکان می دهند رویدادهای خود را در هر نقطه از وب سایت خود نمایش دهید. می‌توانید سبک‌ها را به راحتی سفارشی کنید، و عناصر را در کدهای کوتاه مختلف به راحتی نمایش/پنهان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً ویدیوی کوتاه زیر را تماشا کنید.

سپس ما افزونه Event API را داریم.

افزونه API رویداد

اگر می خواهید رویدادها را از یک وب سایت به وب سایت دیگر کپی کنید، افزونه API رویداد. این افزونه به شما امکان می دهد رویدادها را از وب سایت وردپرس خود در هر برنامه وب یا پلتفرمی مشاهده کنید. این ابزار عالی برای جابجایی رویدادها بین برنامه‌ها بدون دانش کدنویسی است.

برای اطلاعات بیشتر ویدیوی کوتاه زیر را تماشا کنید.

بعد، افزونه Multisite Event Sync.

افزونه همگام‌سازی رویداد چند‌سایتی

آیا وب سایت رویدادهای چند سایتی را راه اندازی می کنید؟ با تشکر از افزونه همگام‌سازی رویدادهای چندگانه، شما به راحتی می توانید رویدادهای زیر سایت های خود را با وب سایت اصلی همگام سازی کنید. هنگامی که سایت‌های فرعی را برای همگام‌سازی در پنل مدیریت خود انتخاب می‌کنید، هرگونه تغییر در وب‌سایت اصلی توسط سایت‌های فرعی به ارث می‌رسد.

برای جزئیات بیشتر، ویدیوی زیر را بررسی کنید.

افزونه داشبورد کاربر

اگر می‌خواهید برای هر کاربر صفحه خاصی ایجاد کنید، به افزونه داشبورد کاربر. صفحه کاربر سفارشی حاوی جزئیاتی مانند بلیط های خریداری شده، رویدادهای رزرو شده و غیره است. این افزونه به کاربران شما اجازه می دهد تا برای خرید بلیط در قسمت جلو وارد شوند.

برای جزئیات بیشتر، ویدیوی زیر را بررسی کنید.

و بس. افزونه‌های ممتاز بیشتری مانند صورت‌حساب به زودی ارائه می‌شوند، به این معنی که ویژگی‌های بیشتری دارید که منتظر آن هستید.

قیمت افزودنی ها

اگر می‌خواهید هر یک از افزونه‌های ممتاز را بخرید، همه آنها در Webnus در دسترس هستند. قیمت ها از:

متغیر است

  • یکپارچه سازی WooCommerce، که به شما امکان می دهد افزونه را به طور یکپارچه با WooCommerce متصل کنید تا بتوانید پرداخت ها را در وب سایت خود جمع آوری کنید. هزینه این افزونه 35 دلار است
  • Elementor Shortcode Builder که 35 دلار برای شما بازگردانده است
  • Elementor Form Builder با 35 دلار
  • Elementor Single Builder با 35 دلار
  • بسته افزودنی Elementor، که شامل هر 3 افزونه Elementor به قیمت 79 دلار است
  • Woo Plus Elementor Bundle (متشکل از هر 4 افزونه Elementor و WooCommerce) با قیمت 99 دلار
  • API رویداد با 45 دلار – این یکی به شما امکان می‌دهد رویدادها را در دستگاه‌ها یا وب‌سایت‌های دیگر نمایش دهید
  • همگام سازی رویداد چندگانه با قیمت 35 دلار
  • داشبورد کاربر برای ایجاد صفحات کاربری سفارشی با قیمت 35 دلار

تقویم رویدادهای مدرن یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال ایجاد رویدادهای حرفه‌ای بدون عرق کردن است. پیکربندی و استفاده از این افزونه ساده است، حتی اگر دارای یک میلیون و یک ویژگی باشد. و اگر زمانی به آب میوه بیشتری نیاز داشتید، نسخه حرفه ای و همچنین افزونه های ممتاز را دارید.

افزونه رویدادهای وردپرس مورد علاقه شما کدام است؟ یا سؤالی در مورد تقویم رویدادهای مدرن دارید که در راهنمای بیرونی پوشش داده نشده است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا